2012. június 10., vasárnap

1. rész

Épp felénekeltem az új dalt, mikor a egy éles hang kiabálása zavarta meg éneklésemet! Hát persze, hogy Sarah hangja volt az!
-Nem hallod, hogy hamis?!-üvöltött bele a mikrofonba. Szerencsém volt, hogy egy üvegablak választott el minket!
-Én próbálom de nem jön ki a hang úgy ahogy én akarom!-védekeztem.
-Mi az, hogy nem jön ki?! Ki kell, hogy jöjjön! 3 napja ezzel a dallal szenvedünk Mia!-vöröslő feje ijesztő volt!
-Tudom! De ha egyszer nem tudom kiénekelni akkor nem fogom tudni, értsd meg Sarah!-vettem le a fejemről a fülhallgatót amiben épp a zenei aláfestés szólt! Kicsit erőteljesebben vettem le mint általában.

Kivágtam az ajtót és kimentem a stúdióból. Nem értem, hogy Sarah miért nem képes felfogni, hogy már elfáradtam. 1 hete minden áldott nap 12 órát töltök stúdióban, gyors kaján élve. Néha nekem is pihennem kell nem?

-Mia! Mi volt ez az előbb?-jött ki a szépen elrendezett parkba ahol menedéket találtam éles hangja elől.
-Hogy mi volt? Kérdezd meg magadtól Sarah! Én nem tudok minden nap itt ülni és folyamatosan dolgozni! Nem bírja a hangom! Ha így folytatom elveszíthetem és vége  karrieremnek! Annak jobban örülnél, mond csak?!-keltem ki magamból. Kezemet a mellem alatt összefontam így jelezve neki, hogy mindent komolyan gondoltam.
-Nem, tévedsz! Nem örülnék neki, de ha egyszer muszáj...
-Mit muszáj? Nincs időhöz kötve az album megjelenése. A rajongók még nem is tudnak róla!
-Igazad van! Én csak a legjobbat akarom kihozni  belőled!-nézett rám. A bűntudat árasztotta el testemet.
-Sajnálom,de nagyon elegem van már.-hajtottam le a fejem. Éreztem, hogy a szememet elárassza a könny. Nem akartam sírni de nem tudtam megállni. A könnycseppek, mint valami zivatar hullottak ki szememből. Sarah magához húzott. Percekig csak zokogtam!
-Mia! Mia! Nézz rám! Nyugodj meg nincs semmi baj!-simogatta meg arcomat.
-Haza mehetek?-kérdeztem. Éreztem, hogy a szemeim égnek a könnytől.
-Persze! Hazaviszlek, csak előtte szólok a Mike-nak, hogy elmegyünk! Te addig ülj be a kocsiba.-mutatott a fekete Mercedez felé, közben a kezembe nyomta a kocsikulcsot!

Miután beültem és Sarah is visszaért, elindultunk az otthonom felé. Chicago-ban azért imádok élni mert nyugodt! Nem olyan mint New York vagy LA. A kocsiban már kókadt le a fejem de az akaraterőm nem hagyta, hogy elaludjak! Mikor haza értünk a szobám felé vettem az irányt. Hamar álomba szunnyadtam, nem is emlékszem mennyi időbe telt míg az álomvilág magával ragadott, de biztos nem telt órákba!

!Másnap reggel!

Kómásan keltem ki meleg ágyamból! Lassan és szédülve mentem le a lépcsőn egyenesen a fürdőszobába! Minden egyes nap-reggel-lezuhanyozom. Ez olyan megszokás, bár nem értem mikor szoktam rá és miért de így élek már pár éve. Miután a meleg zuhany alól kikászálódtam, a konyhába mentem! Kerestem valami kaját amit a már korgó hasamba tudok tenni!
-Jó reggel Mia!-lépett be Sarah házamba. Mikor adtam neki kulcsot?
-Neked is!-mosolyogtam rá.
-Kialudtad magad?-kérdezte folyamatosan a szemem alatti karikákat nézve.
-Mondjuk...mi a program mára?-kérdeztem sóhajtva.
-Semmi!
-Tényleg?-kérdeztem vissza kicsit meglepetten. 3 éve nem volt egy nap szabadnapom sem.
-Igen, de ez nem azt jelenti, hogy nincs számodra hírem!-emelte fel szemöldökét.
-Hallgatlak.-töröltem meg egy szalvétával a kezemet.

!One Direction!

-Harry! Hagyd abba most!-nevetett a szőkeség.
-Mi van csak nincs már eleged belőlem?-színészkedett kicsit a göndör fürtös fiú.
-Neem, tényleg...-választ vissza ugyanúgy Niall. 
-Jól van, elmehetsz!-adott szabad utat a már agyon csikizett írnek.

A fiúk éppen a nappaliban ültek! Azon diskuráltak, hogy ki énekelje fel a női részt az új klipben! Az Up All Night-ban!

-Csak nem énekelheti fel fiú. Hogy nézne már ki?-mondta Zayn. 
-Igaz, de nincs megfelelő hölgy..bár én mondtam, hogy a barna hajú lány jó lenne!-mutogatott Harry. 
-Harry...neked az összes lány jó lenne!-kacagott Louis.
-Na vegyétek már komolyan! Ezen múlik az új klip! Nem hiszem, hogy a rajongóink örülnénk ha lemondanák az egészet.-fordította komolyabbra a szót Liam. 
-Fiúk! Itt vagytok?-kérdezte a fiúk menedzsere, Tomas. 
-Igen, Tom!-kiabálták egyszerre. 
-Megvan a női énekes?-kérdezte az egyik szemöldökét kissé feljebb emelve.
-Persze, Tom. Már egyeztettünk is vele...-forgatta szemeit Niall.
-Srácok! Miért nem veszitek ezt komolyan?-kiabált az 5 fiúra Tomas kicsit haragosan. 
-Mi komolyan vesszük, de ezek-mutatott körbe Harry a maradék 4 fiún-nem értik meg, hogy a barna lány tökéletes lett volna!
-Harry! Hangja sem volt, értsd már meg!-nézett rá Liam. 
-De jól nézett ki!
-Mindegy, most nem ez a lényeg...-ekkor a TV-ben felcsendült egy dal amire mindanyian odakapták a fejüket.-Ki ez a lány?-kérdezte Tom.
-Nem tudom, de ti is arra gondoltok amire én?-pattant fel Zayn. 
Mia Frandon, 19 éves és a Music Faktor tehetségkutatóban fedezték fel 2011-ben.-válaszolt Niall aki még mindig a TV-t nézte-Ez a dala az "Only Love". Ha úgy vesszük ezzel futott be.
-Te ezt honnan tudod?-nézett rá érdekesen Louis, aki nem értette, hogy Niall miért tud ennyit Mia-ról.
-Csak én nézem a Music Faktort?-nézett körbe Niall, nem látott mást csak bólogató fejeket.
-Azonnal fel kell keresnem! Ő tökéletes a kliphez!-vette a telefonját elő Tom.
-Tudod ki a menedzsere?-nézett rá Niall mosolyogva.
-Nem...-emelte fel tekintetét Tom a telefonról.
-Gondoltam...Sarah With. Keress rá!-kacsintott egyet Niall.
Tom sietősen elővette a laptoptáskájából a számítógépét és pötyögni kezdett.Hamar meg is találta a keresett személyt, hamar tárcsázta is a számot.:
"-Haló, itt Tomas Jefferson a One Direction menedzsere. Sarah With-el beszélek?
-Szép napot, igen itt Sarah With. Miben segíthetek?
-Én Mia Frandon után érdeklődnék. Vagyis inkább egy kérdésem lenne!
-Hallgatom, Tomas!
-A One Direction egy új klipen dolgozik amiben van női hangra írott rész! Mivel hallottam hírét Ms.Frandon gyönyörű hangjának, ezért hívtam fel önt! Érdekelné esetleg az ajánlat?
-Megbeszélem a kisasszonnyal Mr.Jefferson, amint döntöttünk értesítem önt! 
-Rendben köszönöm. További szép napot!
-Önnek is!"

by.:petruu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése