2012. június 16., szombat

4. rész

Ujjaimat tördeltem már a liftben. Nagyon izgultam. Nem tudtam mire számítsak. Tetszeni fogok nekik? Vagy nem leszek szimpatikus? Elég rossz lenne úgy forgatni, hogy rosszban vagyok a fiúkkal. Arra jutottam, hogy ha tetszek nekik ha nem, önmagamat adom és nem érdekel. Épp csengetett a lift, hogy megérkeztünk. Az étterem nagyon szép volt. A falon antik festmények, gyönyörű keskeny világosbarna szőnyeg hömpölygött a padlón. Szinte majdnem elfelejtettem hol vagyok, de mint mindig Sarah most is megzavart.:
-Mia! Ott vannak!-súgta fülembe persze alig hallhatóan.
-Melyik asztalnál?-kérdeztem vissza.
-15.
-Látom..-szélesen elmosolyogtam. Láttam majdnem teljes életnagyságban a One Direction-t.
Lassan az asztalukhoz sétáltunk. Nagyon izgultam, soha még ennyire. Nem is tudtam miért...Sarah válogatott nekem ruhát. Egy gyönyörű lila koktélruhában voltam. Ezt egy arany cipővel és kiegészítőkkel dobtam fel. Sose szerettem a magassarkú cipőket, de Sarah rám erőltette. Méghozzá egy 10 centis cipőt. Örültem, hogy nem estem pofára...


!One Direction!

-Ott jönnek!-biccentett Zayn Sarah és Mia felé.
-Fiúk kérlek titeket hogy viselkedjetek jó? Ez egy fontos megbeszélés. Nem akarom elszúrni. 
-Meglesz!-kacsintott Louis. 
-Remélem is.-nézett végig a fiúkon Tom aki kicsit ideges volt a találka miatt. 
-Jó estét!-köszönt illedelmesen Sarah. 
-Önöknek is Ms. With. Nagyon szépen köszönjük, hogy eljöttek!-nyújtotta kézfogásra kezét Tomas. 
-Ugyan nincs mit, mi köszönjük, hogy elrepültek ide.-mosolygott kacéran Sarah. 
-Ms. Frandon, nagyon csinos ma este. Hallottam a balesetet ami a lábával történt. Nagyon sajnálom, és köszönettel is tartozom. 
-Köszönöm szépen, Tomas. Viszont a köszönetet nem értem túlságosan.
-Köszönöm és a fiúk is köszönik-nézett át Tom a válla felett mire mind az 5 fiú felállt-, hogy így sérülve is képes lesz leforgatni a klipet. Igyekszünk minél kényelmesebb pozícióban leforgatni.
-Szóra se érdemes.-mosolygott Mia, kicsit zavarban volt nem igen tudta, hogy ilyenkor mit szokás mondani. 
-Bemutatnám a fiúkat önöknek. Liam!
!Mia Frandon!
-Örvendek, én Liam Payne vagyok.-mosolygott rám, nagyon szimpatikus fiú volt. 
-Mia Frandon.-ráztam meg a kezét amit már elém nyújtott. 
-Zayn Malik, és ajánlom, hogy vigyázz Harry-vel.súgta a fülembe mire elnevettem magam. 
-Szia, rendben.
-Én vagyok az akivel vigyázni kell, Harold Styles, de csak Harry.-kacsintott rám a Styles fiú. 
-Niall Horan és te vagy Mia Frandon, a Music Faktor tavalyi győztese ezúttal is gratulálok.-mosolygott rám a szőkeség. 
-Köszönöm szépen Niall.
-Louis Tomlinson!-lépett elém hirtelen egy barna hajú, kékes szemű fiú. 
-Szi-szia. Mia Frandon!-nagyon zavarba voltam, még életemben nem láttam ilyen szép szemeket. Szinte lefagytam tőle. 
-Valami baj van?-nézett rám Louis. Na jó most már tényleg nagyon zavarban voltam.  
-Nem csak...elbambultam, elnézést. 
-Rendben, akkor rendeljünk!-szólt közbe és ezúttal mentett ki a cikis helyzetemből. 

Leültünk az asztalhoz. Mellettem Sarah és Zayn ültek előttem pedig Louis ült. Kicsit kellemetlen volt, mert többször is felé néztem. Ezzel még nem is lenne semmi baj. De mikor hosszabb ideig bámultam biztos észrevette és ő is rám nézett. Ez volt az a kínos pillanat. 

-Akkor mikor is kezdjük a forgatást?-néztem Tomas-ra megtörve a csendet. 
-Holnap kora reggel.-válaszolt Tom.
-Rendben, elnézést.-álltam fel. Gondoltam mindenki tudja, hogy hova készülök.
A mosdóban a csapszélére letettem a táskámat és a hideg csempének dőltem. Nem voltam túl jól. Előkerestem a táskából az allegria gyógyszeremet. Mivel az allergiám elég súlyos muszáj volt bevennem. Gyorsan lenyeltem és ki is mentem a mosdóból. 

-Valami gond van Mia?-kérdezte aggodalmasan Sarah. 
-Nem, csak az allergia...tudod.-magyaráztam ügynökömnek.
-Allergiás vagy?-nézett rám mind az 5 fiú hatalmas szemekkel. 
-Igen, őhh, nem olyan mint egy szokásos. Szinte sose múlik el, nem tudom mitől jön ki. De nem folyik az orrom meg ilyenek. Csak rosszul leszek és ennyi. Úgyhogy nem értem.-nevettem el magam kínosan. 
-Áh, értem, voltál már vele orvosnál?-kérdezte Zayn.
-Igen, ők nem tudták mi ez a nyavalya. 
-Érdekes...ilyenről még nem is hallottam.-rázta fejét Liam.
-Ugyan így néztek az orvosok is mint most te.-nevettem fel mire a srácos (Liam is) elnevették magukat.

Nagyon jól telt a vacsora. Igaz többször mentem el a mosdóba mert nem éreztem jól magam, de ezen kívül minden rendben volt. Holnap forgatás úgyhogy nagyon boldog vagyok, igyekszem majd a legjobb oldalamat hozni és nem csalódást okozni nekik. Mind az 5 fiút nagyon megkedveltem. Közülük egy valakit jobban is a kelleténél...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése