2012. június 13., szerda

3. rész

Már kész voltam a pakolással, mikor az ajtóm közelében halk kuncogást hallottam! Azt hittem, hogy félrehallottam vagy csak képzelősöm. Ebben a tudatban hagytam is az egészet. Az ágyamra másztam és bekapcsoltam a TV-t. Szörföltem a csatornák között mikor hirtelen nyílt az ajtó:
-Búúú!-ilyesztett mega nővérem Jessica!
-Hülye!!-sikítottam fel, azzal a lendülettel le is estem az ágyamról pont a lábamra.
-Hihi! Hogy vagy húgi?-húzott széles, gonosz vigyort arcára.
-Hogy, hogy vagyok?! Komolyan kérdezted? ha nem rémlene leestem az ágyról ami 2 méterrel a föld felett van!-kiabáltam rá.
-És? Nem lett semmi bajod?
-Neem, tényleg....csak nem tudok lábra állni!-próbáltam nem elsírni magam.-Sarah!!

Sarah jó gyorsan a szobámba termett és segített felállni! Kicsit megtapogatta a combom, hogy eltört e. Nem érzett semmi de azért elvitt az ügyeletre, biztos ami biztos alapon!
Ott ültem a félig törött barna széken a váróban. Azon gondolkoztam ha most eltört a lábam-főleg a combcsontom-akkor tuti fújhatjuk az egész forgatást!

-Mia Farndon!-szólt egy kedves nővér. Sarah segített bemenni a szobába. Kellemes illatú és tiszta volt a szoba! Leültem a székre és elpanaszoltam problémámat az orvosnak.
-Szóval...kérlek ülj oda fel!-mutatott az ágynak tűnő tárgy felé. Oda másztam (szinte szó szerint) és felhúztam a nadrágomat, hogy az orvos megtudja vizsgálni.
-Aha...kicsit elrepedt a combcsontja Mis. Frandon, és a sípcsontja is kissé zúzódott! Érdekes esés lehetett.-csóválta a fejét a doktor.
-Higgye el...az volt!-forgattam a szemeimet!
-A sípcsontjára egy kis gipszet tesz...-szakítottam félre, szinte hisztérikus rohamot kaptam.
-Hogy mi?! Nekem holnap már repülnöm kell Californiába egy forgatás miatt doktor úr...nem lehet gipszben forgatni!!-sipákoltam.
-Nyugodj meg drágám, minden rendben lesz, majd felhívom Thomas-t, hogy napoljuk el. Biztos megérti!-simogatta meg a hátamat Sarah.
-Nem nem nyugszom meg! Dr. Cant...nincs valami más megoldás? Krémek vagy...még a kötésbe is belemennék csak ne gipsz!-könyörögtem.
-Ms, Frandon, ha szeretné akkor adok kenőcsöt de az nem olyan hatékony...-érvelt a doki.
-És ha a klip után gipszeltetnénk?-szólalt meg Sarah.
-Rendben! De a forgatás után azonnal ide jönnek, érthető Mia?-nézett rám.
-Persze, köszönöm szépen!

Megnyugodva léptem ki a rendelőből, szerencsémre nővérem ott várakozott ránk!

!One Direction!

-Akárki is dugta el a zöld szerencse alsómat adja vissza!-kiabált ki szobájából Harry.
-Haver...nincs esetleg rajtad?-húzta fel egyik szemöldökét Louis.
-Őőhh...-nézte meg Harry, barátja javaslatára-Kösz tesó, de...
-Ne kérdezd honnan tudom!-röhögött fel Lou. 
-Fiúk készen vagytok? 20 perc és indul a gép!-kiabált be Tomas.
-Én kész vagyok!-jött ki szobájából Niall maga után húzva kék bőrdönjét amin egy kis ír zászlócska lobogott.
-Én is!-szólt Liam és Zayn. 
-Mivel megvan az alsóm és is!-sétált a többiek felé Harry.
-Én is kész vagyok, mehetünk!-már Louis is kész volt így indulhattak a reptérre.

A fiúk az egész utat végig hülyülték. Kíváncsiak voltak, hogy milyen lesz Mia. A Twitterről kedvesnek tűn nekik, de azért érdekelte őket, hogy milyen a lány belülről. Harry kellő képen kíváncsi volt a lány külséjére és, hogy van e barátja de ezt tőle már megszoktuk. 

-Szerintem rendes csajszi lesz! Nem az az önelégült típus. És ha az is lenne Tomas tuti nem ment volna bele!-mondta Malik. 
-Szerintem is, láttam amit egy lánynak írt vissza Twitteren...teljesen normális lány. Meg a számai alapján is azok, persze előbb ismerjük meg!-érvelt a Payne fiú.
-Itt van Florida!-kiabált fel Harry.
-Ez California te lökött!-röhögött mind a 4 fiú!



by.:petruu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése