2012. június 11., hétfő

2. rész

Miután Sarah közölte velem mondandóját elgondolkoztam, a világ egyik leghíresebb fiúbandájának az egyik klipjében szerepelhetnék. Sőt..még én magam is szeretem a One Direction zenéjét. De nem voltam abban biztos, hogy ez jó ötlet.Mit fognak szólni a Directionerek? Nagyon sok kérdés volt a fejemben. De egy hang megzavart a mély gondolkozásban:
-Mia! Mia!-szólt Sarah.
-Bocsánat elbambultam, ő...mi volt a kérdésed?-néztem rá kellemetlenül.
-Mit szólsz? Nem fogadod az ajánlatukat és elhalasztasz egy remek üzletet, vagy elfogadod és a karrieredet építed!-nézett rám kérdően miközben egy pohár almalevet öntött ki kedvenc bögréjébe.
-Nehéz a döntés, remélem tudod.-álltam fel és vittem a mosogatnivalót a mosogatógépe. Miután betettem bekapcsoltam és hagytam dolgozni.
-Tudom de tényleg muszáj döntened! Ez egy remek alkalom, tényleg most jut eszembe. Csináltál magadnak Twittert?-kortyolt bele italáa jóízűen.
-Nem nem csináltam, minek? A rajongóim a Facebook-on is ugyan úgy elérnek.-ráztam meg a fejem.
-Minden hírességnek van, még nekem is pedig én nem vagyok olyan nagy szám mint például te Mia!-mosolygott rám.
-Jó csinálok, de tuti, hogy nem fognak jelölni...-tártam szét a kezemet.
-Ott nem jelölnek, hanem követnek drágám!-nevetett fel.

Kicsit kellemetlenül éreztem magam amiért ilyen béna vagyok. Persze nem szó szerint de, milyen ciki már, hogy nem tudom mi az a Twitter?! Kész katasztrófa...ilyen téren nincs korrepetálás? Vagy valami ilyesmi? Komolyan...rákeresek a neten.

 Felmentem a szobámba és a laptopom tetejét felnyitva megkerestem a Twitter-t. Regisztráltam is, nem hiszem, hogy sokan fognak "követni" de megpróbálom. Miután megcsináltam rákerestem az 1D-s fiúkra. Harry-re, Liam-re, Louis-ra, Zayn-re és végül Niall-re! Mindegyikőjüket bekövettem. Most már mondhatjuk úgy is, hogy kicsit jártas vagyok a dologban. De azért ne essünk túlzásokba. Mivel már hallottam arról, hogy az első tweet majd az idő során jó emlék ezért posztoltam is:

"@realmiaf Hello Twitter! Most már, én is itt vagyok! ;) x"

Miután tweeteltem lecsuktam a gépem tetejét és úgy döntöttem, hogy kicsit napozok. A nyár elején járunk tehát nincs késő a bőr barnítására! Felvettem a fekete-fehér bikinimet és kiültem a kertbe. A nap ragyogott nem is lehetett volna jobb időzítése Sarah-nak. Még mindig az a kérdésem, hogy mikor adtam én neki kulcsot?!
-Itt van!-dobott valami papírféleséget a hasamra.
-Ez meg mi?-napszemüvegemet feltolva a fejemre vettem fel a hasamon heverő papírt.-Egy jegy? Repülőjegy? Mi ez?-néztem rá nagy szemekkel. 
-Igen, repülőjegy Californiába drága Mia.-kortyolt bele a limonádémba. 
-Ez holnaputánra szól...-olvastam fel.
-Igen.
-És az album? Nem az volt eddig a legfontosabb?-vontam kérdőre. Kezemet a mellem alatt összefontam. 
-De, de most kicsit változtattam a fontossági listán!
-Olyanom van?
-Mostantól igen. Na eredj a szobádba és pakolj össze!-húzott fel.
-De..-szakított féle.
-Semmi de!-intett a házba. 

A szobámban voltam, kerestem a bőröndömet, nem tudom megérteni, hogy hova tűnnek el a cuccaim...lehet néha rendet kéne tennem...? Mikor már kezdtem feladni Sarah lépett be a szobámba. Kezében egy jégrém volt:
-A bőröndödet keresed?-nézett rám.
-Igen...-kutattam tovább a szekrényemben.
-Itt van az ajtó mögött!-csukta be az ajtót jelezve, hogy ott van a keresett tárgy.
-Végre! Honnan tudtad?
-Mindegy az!-intett le-Ne hozz sok cuccot, egy estélyi ruhát és pár lazulósat.
-És a videó klipre milyen ruhát vigyek?-nyitottam ki szekrényemet.
-Ne hozz! Én már elintéztem, egy profi stylest stáb jön.-kacsintott.
-Óh, akkor jó!-kacagtam fel.

Épp pakoltam be a bőröndömbe a ruháimat mikor a laptopom csipogni kezdett, azaz vagy Facebook-on vagy Twitteren értesítésem jött! Miután felnyitottam gépem tetejét láttam, hogy Twitterről jött a jelzés. Máris 1300 követő..12 órája csináltam az új közösségi fiókomat. Gyorsan visszakövettem pár rajongómat akik azonnal írtak is nekem. A egyik legaranyosabb üzenetet kicsit meg is könnyeztem:

"@KatyMontes Szia Mia. nagyon szeretem a zenédet. Tegnap volt egy verseny, táncból amire a "Only Love" számoddal indultunk! Megnyertük és a zenére +10 pontot kaptunk! Szeretlek: Katy."

Annyira aranyos volt Katy-től ez az üzenet. Hirtelen nem tudtam mit írjak vissza. De azt tudtam, hogy nagyon szeretem a rajongóimat, mert ha ők nincsenek nem nyerem meg a Music Faktort és nem jutok el eddig. Persze Katy-nek muszáj volt visszaírnom, tudom milyen mikor egy híresség, akiért rajongsz nem ír vissza. Én is átéltem. Nagy Selena Gomez rajongó voltam és az is vagyok. Nagyon sokszor írtam neki és mikor a MF 3. élő showja volt akkor írt nekem vissza. Nagyon örültem, elképzeltem, hogy Katy akit még nem is ismerek mennyire örülhet majd neki. Nem is húztam tovább, pötyögni kezdtem:

"@realmiaf @KatyMontes gratulálok a kimagasló eredményetekhez, nagyon büszke vagyok rátok! És én tartozom köszönettel azért, hogy éreztétek olyan jónak a zenémet, hogy azzal indultatok versenyre! Köszönöm.(L)"

Miután ezt leírtam mosollyal az arcomon folytattam tovább a pakolást! :)

by.: petruu.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése