2012. június 16., szombat

5.rész

Nagyon korán keltem, de nem azért mert Sarah kirángatott az ágyból, hanem azért mert nem tudtam aludni. Nagyon vártam a forgatást. Mivel hamar keltem és rég néztem fel Facebook-ra úgy döntöttem bekapcsolom a gépemet és foglalkozok kicsit a rajongóimmal. Amint felléptem láttam, hogy jó sokan jelöltek be, számítottam rá, hogy ezeknek a rajongóknak a 86% nagyon csalódott lesz mert nem tudom őket visszaigazolni. Akit tudtam visszaigazoltam. Az üzenetekre is válaszoltam (45 új üzenet). Hamar kész voltam, pedig mindig egy órába telik míg mindent megcsinálok, de most nem. Már épp leakartam csukni a laptopom tetejét mikor csipogni kezdett:
-Új tweet!-kiabáltam fel. Nagyon örülök mikor a Twitteren írnak nekem, az valahogy nagyon jó érzéssel tölt el. Hamar meg is néztem.:

"@Harry_Styles holnap forgatás.Nagyon tetszik eddig California...örülünk neked @realmiaf! #UpAllNight"

Harry tweet. Nagyon örültem neki. Gyorsan vissza is írtam neki.:

"@realmiaf  @Harry_Styles én is örülök.:) Most láttam a Lux-os képeket...mit csináltok ti azzal a gyerekkel?! :\ #UpAllNight"

!One Direction!

-Basszus...Mia látta a Lux-os képet...most tuti hülyének néz minket!-siránkozott Harry miközben fejét fogta. 
-Én mondtam, hogy ne csináld. De soha nem hallgatsz rám!-röhögött Louis aki tudta mér előre, hogy Mia megfogja látni a képet.
-De nem én tehetek róla...-a Styles fiú nagyon maga alatt volt. Félt, hogy mit fog gondolni róla Mia. 
-Ne sírj már...most komolyan. Mindig is beöltöztettétek Lux-ot valaminek, most legalább tudja milyen hülyék vagytok.-röhögve ült le Liam egy fotelbe, kezében egy pohár volt csurig te baracklével. 
-Mikor kell indulnunk?-jött le a lépcsőn az ír srác aki épp abban a pillanatban kászálódott ki az ágyából.
-Úgy 30 perc múlva indulunk!-kiabált ki a konyhából Malik.
-Mi?! 30 perc? Zayn csinálj nekem valami kaját!! Én addig megyek a fürdőbe!-kapott észbe a szőkeség. 
-Oké...-sóhajtott egyet Zayn és nekiállt barátjának ennivalót készíteni. 

!Mia Frandon!

Beültem a kocsiba. Sose elől ülni, most is hátra ültem. Nem tudom miért de nekem ez megszokott és tökéletes! Az úton zeét hallgattam próbáltam elterelni a gondolataimat. Épp 1D-t hallgattam mikor jött az Up All Night. Halkan énekelni kezdtem a részemet, de Sarah ezt is észrevette.
-Kérhetek hangerőt?-kérdzete, nem tudtam mire értette. Telefonomon a hangerőt feljebb tekertem.
-Nem a telefonra értettem.-nevette el magát Sarah, a visszapillantó tükörben láttam, hogy rám néz.
Nagy szemekkel meredtem Sarah-ra, aztán leesett mit szeretett volna. Sose voltam bátortalan, főleg ha a barátnőmnek-mert Sarah nekem a legjobb barátnőm, nem csak a menedzserem-kell énekelnem, nagy levegőt vettem és folytattam, persze kicsit vissza tekertem a dalt, hogy ne a fiúk részét énekeljem. Sarah nagyon elégedett volt, vagyis ezt olvastam le az arcáról.
-Ha ezt csinálod kábé 20 perc múlva akkor minden rendben fog menni!-kacsintott a tükörbe én pedig mosolyra húztam a szám.

!One Direction!

-És megérkeztünk!-ugrott ki Zayn a kocsiból-Hova mehetek...-szakította félbe Tomas
-Nem, mész cigizni!-válaszolt unottan. 
-De..ááhh.-Zayn eltette a cigisdobozt amit eddig zsebében tartott. 
-Hol egy WC? Nem tudom megmondani, hogy hány órája nem engedett el valaki a klotyóra!-nézett sandán Louis Tom felé. 
-Fiúk! Nyugalom! Zayn, te 3 óra múlva károsíthatod magad azzal a szarral! Louis, abban a nagy piros házban találod...megtudod különböztetni a női és férfi WC-t ugye?-húzta fel egyik szemöldökét a menedzser. 
-Haha, nagyon vicces.-válaszolt gyúnyos arccal Lou. 
-Éhes vagyok!-hallatszott egy mély hang a kocsiból-Miért vetted el a kajám?! Tudod, hogy ha nem adod ide idegrohamot kapok!!-kiabált az ír. 
-Ki van még bent a kocsiban?-kérdezte Zayn Tomastól. 
-Niall, Liam és Harry...HARRY add vissza Niall-nek a zsömléjét, nem akarok a kórházba menni!!-mászott vissza a buszra Tomas kicsi vöröslő fejjel. 
-Áh így már sokkal jobb, Te..Tomas miért üvöltözött?-kérdezte Louis zsebretett kézzel Zayn-től.
-Hogy is mondjam...Nill, kaja, Harryy. Értelmezd.-röhögött a Malik fiú. 
-Aha, hallod az nem Mia és Sarah?-hunyorgott Louis a távolba. 
-De! Tom itt vannak.-kiabált be a buszba Zayn. 
-Örülök, na akkor mind a 2-en lementek, Harry add oda neki a kajáját, Niall edd meg. Liam...semmi. Nyomás!-adta ki az utasításokat 

!Mia Frandon! 
-Mia itt vagyunk! 
-Remek, tweetelek egyet.-mosolyogtam és előkerestem a telefonomat. 

"@realmiaf itt vagyok a forgatáson, nagyon tettszik.:) Jól látom, hogy Harry Zayn-t kergeti? oO #upallnight"

A forgatás nagyon jól telt. Nem is volt azzal gond, hogy vagy tízszer újravettünk egy jelenetet, azzal semmi gond nem volt. Nagyon sokat nevettem a fiúkon, két ok volt ami kicsit rontott a hangulaton. A fájó lábam amiatt az egész klip forgatást ülve kellett eltöltenem, a másik pedig a paparazzók. Igaz enm zavarta őket, hogy ez magán terület vagy ilyenek. Egyre csak gyűltek és gyűltek. Már szó szerint elment a kedvem az egésztől, mikor:

-Hozzászoktál már?-ült le mellém valaki. Hangja bársonyos volt, illata úgyszintén. 
-Nem, még nem. De próbálok!-sóhajtottam. 
-Kérsz valamit inni? Vizet, narancslevet?-kérdezte Louis már teljesen hozzám fordulva. 
-Egy vizet kérek.-mosolyogtam Louisra. Ekkor egy éles fájdalmat éreztem a sípcsontomban.-Áúú.-nyögtem fel, lehet kicsit hangosabban mint kellett volna. 
-Valami baj van? Mi az?-sietett hozzám és leguggolt elém
-Csak...semmi.
-Hívjam Sarah-t?-nézett rám aggódóan.
-Nem kell. De egy valamit...ide hoznád a táskámat?
-Hol van?-állt fel. 
-A székemben.-mutattam a filmszékemre. 
-Hozom is!-indult el a táskámért-Itt van!-nyújtotta felém majd leült.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá, most az egyszer a szemébe is néztem ami szinte rabul ejtett. 
Hamar elővettem a gyógyszert amit még a doktor írt fel nekem. A vízzel amit még az előbb Louis hozott leöblítettem a rossz ízű gyógyszert. 
-Most már jobb?-kérdezte.
-Igen.
-Szerintem egy kis szünetet kéne tartanod.
-Nem kell, menni fog.
-Biztos?
-Igen, biztos!

Ezzel a mondattal abba is hagytuk a beszélgetést. Láttam rajta, hogy nagyon aggódott értem. Ez jól is esett. A forgatás után próbáltunk kijutni a paparazzók tömegéből. Mindenféle kérdéssel bombáztak mint engem és a fiúkat is. Nem nagyon törődtem velük. A hazafelé úton elaludtam a kocsiban. Sarah hangját hallottam, valami olyasmit mondhatott, hogy óvatosan. Ekkor éreztem, hogy két kéz a derekam alá nyúl és óvatosan kiemel a kocsiból. Lassan de biztosan a lakásom felé vitt, a következő pillanatban már azt éreztem, hogy a két puha kész elereszt és letesz ágyamra...

3 megjegyzés:

  1. Szia! Nincs chated, ezért itt válaszolok, hogy benne vagyok a cserében, amit kértél.
    Blogom: http://onedirectionalmodozz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia, nekem is írtál. Benne vagyok a cserében, te már kinnt vagy. Itt a blogom: http://supwitluca.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés